Dag 2 avklarad!

Idag har det faktiskt inte varit riktigt lika jobbigt som igår. Även fast det varit jobbigt periodvis så har jag sluppit huvudvärken. Idag har jag druckit betydligt mycket mer vatten och sedan ätit lite från "fria-listan", alltså morot- och gurkstavar och clementin. Igår tyckte jag ändå att jag drack mycket (är vanligtvis dålig på att dricka vatten) men man lär ju sig:). 

Det har blivit mycket spring på toan även idag haha. 
Och innan idag tänkte jag faktiskt att detta är ren plåga. Men jag känner ändå någonstans att jag vill och SKA kämpa!! Jag SKA fixa detta, så är det bara! Imorgon är det vägning och mätning som gäller. Jag tror ju inte på några större förändringar redan men jag hoppas ju såklart att det visar någon bättring :). 

Och just det, nu borde de värsta dagarna vara över för imorgon får jag äta en måltid på 600 kcal. Tror ni jag längtar??? 
Jag kommer nog drömma om mat i natt.. 

Nej nu måste jag sova! Natti!



Kommentera här: