Möhippa

Igår var det möhippa för min kära kompis Tittie. En väldigt lyckad sådan! 

Tittie var helt inställd på att åka till gekås med sin mamma igår, men istället blev hon avsläppt på Maxi. Där en tjej mötte upp henne med ett kuvert. Där hon fått i uppdrag att köpa frukostfrallor. Sedan mötte hon upp mig i kassan, där jag hade ytterligare ett kuvert. Det kuvertet ledde oss till hennes storasyster, där resten av gänget väntade :). Där åt vi jättegod frukost och drack champagne. 

Efter det åkte vi in till stan för Chokladprovning på Skånskans. Jättegott och trevligt! En kille visade oss lite olika choklader, som vi såklart också fick provsmaka. Och sedan fick Tittie göra lite olika grejer med chokladen. 

Efter det åkte vi vidare till Laserdome, där vi spelade i 40 min. Riktigt kul! Jag var nog sämst av alla haha. Men jag hängde inte läpp för det, hade kul ändå ;). 

Efter det fikade vi lite, och drack lite champagne. Vi tog ju oss några drick-pauser under hela dagen ;). 

Efter det åkte vi till Salong Form HUD&SPA. Där vi fick göra lite olika behandlingar på varandra och sedan avsluta med lite smink och så :). Jättemysigt verkligen! 

Sedan åkte vi tillbaka till Titties storasyster, där vi åt god mat och gjorde lite lekar osv. 

Och sedan åkte vi in till stan och Mårtensson, där vi dansade och hade det kul :). 




Tittie blev så överraskad, och hade det så kul. Precis som vi alla andra. Är så glad över att vi fick vara med på det här! Nu är det knappt en månad kvar till bröllopet :). Så nu ser vi fram mot det! 

Kommentera här: