Lycka till

Igår fick mamma nycklarna till sin fina nya lägenhet, så då hjälpte vi henne att flytta dit mestadels av möblerna.
Jag blev nästan lite avundsjuk på henne, men med tanken på hur bra jag trivs i min lägenhet så blir det ingen flytt här inte. Sen tar det på krafterna att flytta med, allt packande hit och dit. Nej, utan nu önskar jag min mamma och mina syskon ett stort Lycka till.

Tråkigt värre så började jag känna av halsont i går när vi höll på, och nu känner jag av det ännu mer..
O idag skulle jag egentligen gå bredvid på ännu ett nytt jobb, men eftersom jag känner mig som jag gör så valde jag att flytta fram det. Jag vill prestrera bra och ge ett bra intryck när jag kommer dit, och jag känner att det inte blir lika lätt om man inte mår bra. Så nu väntar jag bara på att killen som jag ska gå med ska ringa och boka mig på någon annan dag.

Nu tänkte jag ta mig en kopp te, och krypa ner i soffan.

Kommentarer:

1 Anonym:

O ja det är så uppfriskande att flytta - då kan man slänga bort allt gammalt skräp man aldrig annars ta itu med. Lät så gott med te, vill också dricka det nu haha :)

Kommentera här: