Idag skulle jag egentligen gjort det..

Ja, idag skulle jag egentligen piercat mig. Evelina gjorde det i navlen, jätte snyggt :).

Anledningen till varför jag inte gjorde min (i tragus) är för att jag haft en del piercingar innan som inte velat läka, och som blivit infekterade. Jag har då valt att ta bort dom. Så nu i några dagar har jag gått runt och grubblat över om jag verkligen ska göra det igen eller inte. Jag tycker verkligen att det är sjukt snyggt, och jag fastnar alltid med blicken på dom som har det. Men det kanske helt enkelt är så att piercingar i örat inte är något för mig? Jag vet inte, så därför gjorde jag inte det idag. Men vafan, det går alltid att boka en ny tid om det skulle vara så :).

Evelina gjorde sin på lilla Berlin här i Halmstad. En kille från Göteborg kommer hit på onsdagar och piercar. Riktigt duktig kille, med lite humor i sig :). Så om jag får för mig att göra piercing iallafall så ska jag definitivt göra det hos han!

När jag ändå var i stan gick jag en sväng i klädbutikerna, men hittade inget speciellt. Kanske några plagg, men ska in någon dag till den här veckan så då kanske dom får följa med hem :).

Nu ska jag duscha, sen blir det jobb ikväll.


Kommentera här: