Det går inte alltid enligt planerna..

Idag hade jag planerat att ha en riktigt mysig morgon med god frukost osv. Men strax innan 7 i morse ringde telefonen, med hastigt jobb. Så det vart bara på med smilbanden och ge sig iväg som gällde. 
I och för sig kan jag styra och ställa lite själv när bemanningen kan ringa och inte ringa, och idag hade jag la markerat mig som tillgänglig. Men alltså, det jobbiga vart ju bara att hastigt behöva ge sig iväg och dessutom helt oplanerat. Men när man väl är på jobbet så känns det ju hur bra som helst. Jag vill ju jobba!

Efter jobbet åkte jag hem till min vän Rebecca och tittade på film, tror den hette Himlen är oskyldigt blå. Faktiskt jätte bra! O efter det åkte jag hem till min kära mamma en sväng, inte varje dag man är där nuförtiden. O nu sitter jag här.
Så idag har jag inte gjort många knop inte.

/J

Kommentarer:

1 Anonym:

Sv: Tack fina du :)

Hur är läget ikväll?

Kommentera här: