Hur läskigt?

Jag pratade med min syster för en stund sen, och då berättade hon om ett mord som hände igår. Det här mordet hände också bara ett stenkast från oss. Hur läskigt? 

Ni kan ju gå in och läsa själva:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7212219.ab

Bild tagen från aftonbladet


Det är hemskt! Man går verkligen inte säker någonstans!
O ja menar, det här var mitt på dagen också..

På tal om att inte känna sig säker osv, så hände det en rätt skum grej i fredags också.
Klockan var runt 3 på natten och jag hade precis hämtat upp min mamma och hennes kompis i stan.
Så när jag körde i stan, såg jag ett gäng män springa runt mitt på vägen och busa/bråka.. Jag tänkte att det säkert skulle flytta sig när de såg mig. Jag menar, det brukar man ju göra. Men icke! Då ställde de sig och riktigt blockerade vägen..
Så jag la mig på tutan och bromsen, men hade dock inte ner farten helt. Då sprang männen runt bilen och öppnade ena dörren där bak, samma sida som min mammas kompis satt på. O jag fick ju panik!! Det kunde ju gått hur illa som helst?!? De hade ju kunnat dra ut henne från bilen eller på något sätt gjort oss alla illa.. 
Men med plattan i botten var vi därifrån rätt snabbt.
Jag fattar inte vad det var för skumt folk!
Men nu kan man ju inte ens vara säker i bilen..

Vi lever i en farlig värld helt enkelt!

Kommentarer:

1 Anonym:

Hej! Superfin blogg du har, verklilgen!! :D

Allt bra idag? :)

KRAM!

2 Anonym:

sv: Tack :D

3 Anonym:

usch :S

4 Anonym:

sv: hehe ohjaa verkligen.



Fyfan va hemskt, man kan inte tro att sånt sker.

Man vet inte heller vart det sker heller.

Jag och min tjejkompis gick i stan i fredags, 10 min efter ser vi ambulans och polis komma, då hade en kille blivit skjuten på krogen. Och vi gick utanför några minuter innan.

5 Anonym:

Läskigt med mord.. och så kan man undra; varför händer det liksom..

6 Anonym:

det går faktiskt himla bra må jag säga:)

Kommentera här: