Music

Den senaste tiden har jag lyssnat rätt mycket på Pink's låtar, riktigt bra enligt mig.



Kommentarer:

1 Anonym:

jajjemen hehe ;)

2 Anonym:

Pink är asbra!

3 Anonym:

sv: hehe det är helt okej, små krasslig bara. Hur e det själv? :)



Oh funderar på att se henne här i Gbg i sommar :/

4 Anonym:

jadå...när den är klar så ska ni få se :D

5 Anonym:

tack så mkt:)

åh pink är så bra, tuff och egen:)

6 Anonym:

Ja, jag tycker det verkar bra där :)

7 Anonym:

nice:D

8 Anonym:

Jo Pink är riktigt bra. Gillar hennes röst!

9 Anonym:

Sv: Ja visst var hon :(



Vad görs idag då?



Pink är bra!

10 Anonym:

lite äckliga saker som vuxna gör .. duvet.. O.o

11 Anonym:

oj det var jag :p

12 Anonym:

haha ingen skillnad alls , det är bara namnet som är liite olika ;d

13 Anonym:

:)

Ha en fin kväll!

14 Anonym:

Jadå, det är bra :D själv då?

15 Anonym:

Är du intresserad av den? =)

16 Anonym:

Ja, gör det. så slipper man åka fast

17 Anonym:

Gillar också pinks låtar. Speciellt "runaway" tror jag den heter.



Sv: Tack så mycket! =)

18 Anonym:

sv; Ja, det är bra, själv då?

19 Anonym:

SV: jaa! :)

20 Anonym:

Ja, jätte jobbigt :/

21 Anonym:

hon är såå bra

22 Anonym:

Med mig är det bra också. Borde vi inte ta tag i det där med en blogggträff igen? :)

23 Anonym:

mmm surt när inte lokaltrafiken funkar, det är fortfarande kaos

Kommentera här: