Har du.. ?



"Har du börjat pensionspara?"
Jag brukade alltid skratta åt reklamen där två unga killar spelar spel och umgås, och mitt i frågar den ena killen ifall den andra börjat pensionspara. Den frågan var ju verkligen inte populär där..
Men idag fick jag hem ett rött kuvert och hade inte ens tänkt öppna det, det var mest mamma som tyckte att jag skulle göra det så då gjorde jag det. O jag blev faktiskt väldigt förvånad.. Jag hade liksom ingen aning om att jag pensionsparar? O det hade faktiskt blivit en hel del nu. Det ska minsann börjas i tid!! 


Kommentarer:

1 Anonym:

sv: det är riktigt fint! tycker jag då.. typ, blandning av rosa och orange :D haha, lyser i uv-ljus ;)

2 Anonym:

Ah det låter riktigt trevligt :-)

Jag var i väg till Gbg med några kompisar, hade riktigt trevligt :-D

3 Anonym:

hehe jag har privatpensionssparat i flera år, men sen är jag ju gammal med ,)



ser att du kommeterat. men en artikel på startsidan hehe. är allt bra med dig?

4 Anonym:

Tack. =) allt bra? =)



Ursäkta för sent svar. =)

5 Anonym:

sv: hihi jo en lång paus blev de..

jag hade helt enkelt ingen tid eller ork:(

6 Anonym:

sv: hehe javisst.

Den 23 Juli kommer hon hit om jag inte minns fel :)

Hon kommer uppträda på nya Ullevi också.



Det tycker jag att du ska göra, kommer bli grymt! :D

7 Anonym:

God morgon :D hoppas du sovit gott =)



haha yes man ska börja tidigt!

8 Anonym:

Det är bara bra :D

9 Anonym:

Gomorron!



Hur är det idag?

10 Anonym:

tack :P allt är bra, sj?

11 Anonym:

Det är ju den allmänna pensionen du vet, som man får av jobbet :D Skitbra ju!

12 Anonym:

Hej :)Mitt namn är Elin och jag driver en blogg på blogg.se.Ja skriver om mina intressen som är 50-80 talen,gamla kläder,gamla saker,gammal musik,rockabilly,cupcakes,färg,mitt långa fanskap till hår :) och mycket annat inom detta.Om du är intresserad så kika in. Ha en bra dag.



Om du inte skulle vara intresserad så är det bara arr radera detta.

13 Anonym:

inte när man e 12 o.O

14 Anonym:

förlåt för sent svar, allt bra? :)

15 Anonym:

haha! Jo de är bara bra, hur är det själv? (:

16 Anonym:

vad roligt att du gillade dem =)

17 Anonym:

fin blogg du har (:

18 Anonym:

jo det är fint men är ganska trött kom precis från gymmet.. sj?

19 Anonym:

sv: hihi tack så mycket :D

20 Anonym:

Ja vi har faktiskt pensionssparat ett tag nu!

21 Anonym:

Sv: Ja jag gillade kaklet :D



Idag har det varit skola och en sväng på ett museum :)

kram

22 Anonym:

Jag pensionssparar inte, fast å andra sidan har jag inget jobb heller:P



Haha jo, fast jag är lat ofta^^

Hur är det idag då?=)

23 Anonym:

Jag har inte börjat, men borde kanske med tanke på hur dålig pensionen är..

24 Anonym:

Inte mer än vad som automatiskt går in där, jag vill hellre ha pengarna till saker nu än om 40 år då man kanske inte ens finns :O

25 Anonym:

hahaha man får ju bara ångest när det där kuvertet kommer haha

Kommentera här: