Klockrent

Jag trodde jag skulle dö av skratt när jag fick se vissa utav bilderna från igår,
men shit vad kul vi hade!


Det regnade som in i bomben när vi skulle åka till Emma, och ja, där var vi framme!


Födelsedagsbarnet!


Även tomten kom på besök, de ni!


Ett par glada killar!


Tjejer på G!


Ojsan hon somnade visst..


Och jag med..


Fidde blev nyfiken.


Glada kom vi ut.. iallafall jag? Haha nä, man kan kanske tro att Evelina grät där,
men vi hade bara haft väldigt roligt på toan.


Emma hade bartömning.


Samanta kommer nog slå mig hårt för att jag la upp den här bilden,
men det kan jag nog ta.. Sen har vi även Simone med på bilden!

Här har ni lite av bilderna!
Kvällen blev som sagt riktigt lyckad!<3





Kommentarer:

1 Anonym:

vad tråkigt!



Min dag har vart bra, ganska soft! :) händer imorrn då? :)

2 Anonym:

sv; Jag gör, men lana börjar på torsdag :P

3 Anonym:

ja, supermys :D

4 Anonym:

Det är ett virus ;o) Fått det en gång så.. :o( Huga..



Hehe tomten :D

5 Anonym:

wiho! det är gott ;)

6 Anonym:

Ni verkar då ha haft det kul! ;)



sv. Haha precis, 90 kr är för mycket för den filmen. Jag rekommenderar alla att hyra hellre, eller se på internet/ladda hem! ;)



Ah okej, jag brukar gå på bio kanske en gång i månaden, men nu blev det två kvällar på raken! Haha, senare idag kommer jag nog skriva lite om Inception som jag såg igår ;)

7 Anonym:

Tack för en otrolig kväll :D som sagt riktigt lyckad kväll, med dom bästa <3

8 Anonym:

sv: joorå det har jag haft vännen:=) sj da?

9 Anonym:

japp älsklingen har snygg kropp :)

10 Anonym:

sv: allt bra idag? :)

11 Anonym:

ja men klart att du ska med :D

12 Anonym:

Hahaha så fräcka bilder!

13 Anonym:

sv: ja de va mysigt! :D

14 Anonym:

aa, jag älskar henne :D



nu har jag en ny blogg, http://sofiasfoto.webblogg.se/

15 Anonym:

svar: haha de hade vi säkert.

men hade inte så roligt i söndags :P

Kommentera här: