Söndag och 1:a advent

Måste säg att kvällen igår var riktigt skoj. Vi började kvällen hemma hos Caisa där vi drack, och sjöng med vår egna trubadur. Caisa är nämligen väldigt bra på att spela gitarr, så det var riktigt mysigt.
Efter det stack vi in till stan och Halmstads tre hjärtan, alltid lika kul där tycker jag, där dansade vi och hade skoj =D
En lyckad kväll, mina tjejer är bäst!

Idag, söndag, är det 1:a advent.



Tänka sig vad tiden går fort, snart jul och allt.
Nu vill man snart få se lite snö också, så man kan få lite mer julstämning.

Ikväll blir det julskyltning i stan, vilket ska bli riktigt trevligt =)
Får väl se om tomten är där så man kan lämna sin önskelista. Hihi

Nej, nu har jag annat att göra.
Vi hörs när vi hörs =)

Kommentarer:

1 Anonym:

tack så mycket, vad gör du idag? (:

2 Anonym:

hur grymma fester kan man inte ha med en egen gitarrstjärna? :D

najs!



jag va ledig så festade två dagar i rad! förvånansvärt pigg nu haha!

3 Anonym:

God kväll gumman..Hoppas att helgen har varit en skön helg.

Ha en skön första advent söta.kram kram

4 Anonym:

Låter som om nui hade en mysig dag igår ;) Ja, redan första advent!!! Sjukt så tiden går fort!



(Svara gärna på frågan i min blogg)

5 Anonym:

Sv: Okej, ja den här ekonomikrisen påverkar ju alla. Men har du hört något mer om det där jobbet du sökte? =) Själv har det inte gått så bra med det där. Känns hopplöst.

6 Anonym:

Har varit o handlat o julpyntat osv :) dudå?

7 Anonym:

sv; tack för din åsikt!

jo de är verkligen nyttigt. :)

8 Anonym:

haha, alla säger att det är kul med bowling.. men det är inte så roligt när man är med människor som är rätt så gråa ^^

9 Anonym:

bara bra. =) Gör du idag? =)

10 Anonym:

Ja, jag är grymt nöjd :D

11 Anonym:

Var i nacka forum idag och igår var det fest hos mig :)

12 Anonym:

va bra:]

13 Anonym:

trodde inte heller filmen skulle visas redan, blev förvånad när jag såg den visas. men glad blev jag ändå, kan se filmen hundra gånger om haha:)

14 Anonym:

Hihi nej vad gulligt! Visst blir man glad för såna saker? :D



Haft en trevlig kväll? :D

15 Anonym:

ja det är första advent nu :D snart är det jul jippiee

16 Anonym:

sv; Ja, den är skit bra :D.

17 Anonym:

sv; den har varit jättetrevlig!

din då ? :)

18 Anonym:

Inte mycket, typ pluggar..^^ Själv då??:)

19 Anonym:

Sv: Det är ganska bra.. Lite småsjuk. Själv då?

20 Anonym:

Yes jag har haft en bra helg :D själv?

21 Anonym:

Min dag har varit jättebra. hur har din varit ? =)



Kramar

22 Anonym:

Jag har ingen sjukdom, jag har bara restskador kan man säga, efter förkylningsviruset jag fick när jag var 2,5 år.

Det påverkar mig på det viset att jag inte orkar gå lika fort som andra och heller inte lika långt. Jag har ont i musklerna i hela överkroppen också, men annars funkar det mesta bra, fast jag inte går exakt som förut. Svårt att förklara i text kanske hur det påverkar mig, men jag trivs bra ändå och glädjer mig över det jag kan göra istället! =)

23 Anonym:

Riktigt kul hade vi :)

Kommentera här: