fredag

Idag fick jag reda på att jag får MVG i fritidsverksamhet, verkligen glad för det. Har typ aldrig fått så högt betyg innan och brukar alltid bara bli glad över att få ett G men nu jävlar!

Tack för alla tips jag fått om den där presenten till pappa!  Jag gick in till tinzimara och hittade ett jätte fint ljus-set, en skål med småstenar och sedan ett fint grönt ljus och en grön prydnadsblomma.. de har jätte fina saker där inne och jag vet om att pappa brukar vara där inne så tyckte det kunde passa :) tur att pappa inte är så teknisk när det gäller datorer osv för annars hade han kanske varit inne och läst min blogg nu, han ska ju faktiskt inte få presenten förens på söndag!

Ikväll ska jag först iväg till Verona för att äta god mat med familj och andra nära :) ska bli väldigt trevligt! Efter det blir det iväg på förfest och sen utgång med tjejerna! =)

Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer:

1 Anonym:

Congrats till MVG:t! Själv blev jag alltid lite deppig om jag inte fick MVG. Men hey, det är jag det!

2 Anonym:

va kul med fest! jag ska va hemma ikväll o imorn! jobba helg så får passa på att inte festa! passar mig, måste vila från det!



gött med betyget ju! grattis!

3 Anonym:

Vad tycker du är en fjortis - skriv och kommentera mitt inlägg :)

4 Anonym:

Vad tycker du är en fjortis ? Läs och kommentera mitt inlägg

5 Anonym:

Grattis till MVG! :D

Kommentera här: