C9- dag 1. Vägning!

Den här gången kör jag inte någon mätning på kroppen. Det får bli lite ögonmått. Däremot kommer jag att väga mig enligt programmet och första vägningen är idag. 

Det som är lite kul den här gången är att jag kan jämföra från förra gången (förutom mätningen då). 
När jag slutade med C9 förra gången hade jag gått ner -3kg och vägde 65,9kg. Idag väger jag 65,7kg. Så jag har ju inte gått upp någonting sedan dess vilket känns väldigt bra. 
Nu hoppas jag på att tappa 2-3kg till :). 

Felet jag gjorde sist var att inte ha någon plan på hur jag skulle äta efter C9. Den här gången har jag det (kan återkomma till det senare). Kanske är jag mer motiverad inför resan??;)

Jag vet ju från förra gången att dag 1 och dag 2 kommer bli riktigt tuffa men jag ska fixa det!! 

Kommentera här: