Vilken tur!

Igår kväll när jag bäddat ner mig i sängen och låg som bäst, slog tanken mig vart jag lagt presentkorten som jag så ivrigt letat eftet. Så då vart jag ju bara tvungen att lämna min underbara säng för att hämta dom, som låg långt inne i garderoben. Är det inte allt lite konstigt hur hjärnan bara ploppar upp saker ibland? Jag menar, där hade jag ju gått hela dagen och letat, och rätt vad det var (flera timmar senare) så bara ploppar det upp? Fast vilken tur! Hade jag inte hämtat dom direkt, så kanske jag hade glömt av det idag.. vem vet.


Thaimassage, utgångsdatum 31/10-11 Så ja, det är nog dags att boka tid snart!


Tylösands SPA, utgångsdatum 29/10-20
(Långt ifrån bråttom, tror jag väntar lite med detta)

Kommentarer:

1 Anonym:

Tur att du hittade dom för det blir trevligt att använda presentkorten!

2 Anonym:

ÅH va härligt!

3 Anonym:

Sv: Jag tycker precis som du :) Gillar också att handla dyrare kvalitetsprodukter, men det är kul när man hittar något billigare guldkorn.

Kommentera här: