Brrr...

Ja, de här 4 dagarna har verkligen varit ett äventyr! Men nu har jag lämnat över bilen till syster igen.. Det har ju varit en del strul med den men jag är ändå oerhört tacksam över att jag fått låna den. Den behöver bara ett nytt batteri, annars är bilen jäkligt skön att köra.
Det är synd om bilarna nu när det är såhär kallt, speciellt äldre bilar. De pallar liksom inte riktigt trycket.. och jag står lite på deras sida (börjar jag också bli gammal??), jag pallar inte heller den här kylan längre.. O värre ska de tydligen bli?? Mer snö och kyla..

Ne nu ropar sängen, i morgon blir det upp tidigt för att vara chaffis.
Undrar om man ska bli ståendes på laholmsvägen (mitt i en korsningen) då också? Nääää, det får vi verkligen inte hoppas!!





2 gamla bilder på mig och storasyster!
Tänk vad åren går fort..

Kommentarer:

1 Anonym:

Kylan är jobbig. Men snön gillas. =)

2 Anonym:

Vad lika ni är :D Så söta!

3 Anonym:

tack så mycket =)



kram

4 Anonym:

Pappa gjorde av med mest pengar och jag fick mest saker :P

5 Anonym:

sv: haha, jadu.. kanske blir mer manligt? :p

6 Anonym:

tack desamma ! vad häänder ? (:

7 Anonym:

Vad kul att du tycker det :D



Allt bra med dig?

8 Anonym:

aw vad gullig du är, tack så mycket :-)



Allt bra med dig?

9 Anonym:

trevligt! :))

10 Anonym:

Gör det fan, det är riktig bra och kul :)

11 Anonym:

Aa, faktist, hehe ;D

12 Anonym:

kom preci hem från jobbet :)

13 Anonym:

Tack så mycket =)

14 Anonym:

ja, hoppas det är bättre imorgon...

15 Anonym:

Skönt att operationen gick bra!

Kul med riktig syskonkärlek :)

16 Anonym:

jag ska till gruppen. =) gick det bra? =)

17 Anonym:

Va fan!! Du kan väl inte lägga ut såå fula bilder! Och gamla!!?? Du ska få igen en vacker dag!!! =P =)

18 Anonym:

sv: ihelgen bli det utgång med tjejerna & sen pojkvänsmys.. själv då? :D

19 Anonym:

Du har en sån fin blogg!

Ska vi följa varandra med bloglovin? :D

Kramar Julia

20 Anonym:

Hej såg att du hade kommenterat angående mitt inlägg om tatueringarna. Tänkte fråga dig om det gjorde ont ? Sedan har jag hört att huden rör på sig så att dem inte sitter på samma ställe :S kan det vara sant ? :) Skulle bli JÄTTEglad ifall du kunde svara på frågorna på mitt blogginlägg :)

21 Anonym:

Hoppas du får en riktigt trevlig helg :)

22 Anonym:

Hejsan och förlåt för sent svar. Har bloggpausat men är tillbaka nu. allt bra? :)

23 Anonym:

Tack så mycket :D



Jajemen, allt bra med mig. Allt bra med dig med? :)

kram!

24 Anonym:

sv: tack så jättemycket :)

25 Anonym:

Mer snö är okej, men inte kyla ;)

Allt väl?

26 Anonym:

hehe visst är hon :)



oooh ansiktsmask kanske man ska kleta in sig idag i haha

Kommentera här: