reklam, reklam, reklam...

Reklam är bland det värsta som finns.
Men det här reklam-klippet har ju i allafall lite humor..



Nej, men då byter de ut en söt, rolig dansande liten pojke mot en ful dansande MC-kille, som verkar framstå som efterbliven?



Nu är ju reklamen helt plötsligt inte alls rolig längre utan som alla andra reklamer, TRÅKIGA!

Må detta vara det mest ointressanta blogg inlägg ni läst.. men jag stör mig på den här reklam (och all annan reklam såklart) så mycket att jag bara var tvungen att skriva om det!

Hur jag kom in på detta med reklam är väl mer eller mindre för att jag just nu sitter och väntar på röstningen av Idol.
Idag var de tjejernas tur, och jag måste allt säg att jag faktiskt tycker att alla var riktigt duktiga idag. Synd att bara 2 får gå vidare.. men det är ju som sagt en tävling och det är ju bara en som kommer att vinna.
En av deltagarna som jag hoppas extra mycket på är Mariette, från Halmstad! Hon är riktigt duktig och jag gillar henne starkt! Jag har till och med sms-röstat på henne =) och hoppas att min röst gör till nytta!


Nej, nu ska jag fördriva tiden med lite annat.. Ha det gött!

Kommentarer:

1 Anonym:

Faktiskt :O kan inte alla få stanna kvar? :P

2 Anonym:

Det var hon Sabine. Hon var sämst, men hade bra styling!

3 Anonym:

haha, jag håller med. har inte kavli kört med den där idén länge nog nu?

4 Anonym:

Det är ju det :) god morgon, allt väl?

5 Anonym:

man äter ju medicin, ja går

på vattengympa , äta rätt o röra på sig ^^

6 Anonym:

Sant. Fast har nog hellre reklam än den här jävla tv-avgiften ;P

7 Anonym:

hehe fösta där är skön. gillar den för vatten, tror jag, med bäbisar på inlines som sladdar runt mellan flaskor på gaten :D

8 Anonym:

För det mesta är ju reklam astrist, men dessa gillar jag oxå, allt fint med dig? :D

9 Anonym:

A, det var trist! Va bra, jo här är det bara bra :D

10 Anonym:

Härligt :D det är bra med mig med!

11 Anonym:

Jo det är toppen lite bakis bara =/ hehe

12 Anonym:

Det var supergott ;)

13 Anonym:

Tack så hemskt myckety :) Kika gärna förbi igen och lämna ett spår.. Trevlig helg!

14 Anonym:

Ey, har du en fin fredag, jessica?

15 Anonym:

jaa va ett tag sen nu o ny blogg ja

det är super

åker på semester om några timmar! ska bli härligt

vad har ändrats i ditt liv? :D

Kommentera här: