Det var en gång..

Måste ju först och främst säga att Magnus kämpade bra på handbollen idag!! visst.. han skyllde på att han hade ont i vaderna imellan åt (vilket jag bara tror att han sa för att slippa undan lite) men han lyckades få in bollen i mål!! Även Hoffa gjorde ju ett lysande mål!! fast tyvärr så räckte inte detta till en vinst.. men som jag sagt innan och säger igen, det går bättre nästa gång! =)
MEN HOFFA, låt mitt täckstift vara!!

Senare på dagen var jag på bio med familjen och såg på Bedtime stories. 




...
och vi alla tyckte att den var bra =)

Har ni sett den? och i såfall, vad tyckte ni om den?

Kommentarer:

1 Anonym:

Fin blogg. Besök min och lägg gärna till mig på bloglovin.com, jag lägger till dig med. Kram<3

2 Anonym:

Tycker att den filmen va mysig :)

3 Anonym:

haha speciellt från hans läppar.. mjau! :D

4 Anonym:

verkligen! :D jag skulle se den filmen igår men obs ja råka somna :D

5 Anonym:

samma här! + kalas.

6 Anonym:

Haft en bra kväll!? :D

7 Anonym:

Najs :D släkten var här ikväll!

8 Anonym:

Ja det hade vi ;D

9 Anonym:

Du har nog rätt i det :D gonatt!!!

10 Anonym:

jag anade faktiskt det :D kände igen namnet!

11 Anonym:

Sv; Jo, kan du följa våran då ?? :)



Ps. jag har sett filmen, den är rätt så bra :)

12 Anonym:

Va glad att du får sminket ifred:-)

13 Anonym:

den filmen ser lite små rolig ut ;)!

14 Anonym:

Svar; hahahah, vad skrev jag till dej? :D

15 Anonym:

Svar; Hahah just det! :D

16 Anonym:

Älskar den filmen. Så mysig är den!

Kommentera här: