music



mysig låt, lyssna! =)
hittade den på spotify.. vad tycks?

Kommentarer:

1 Anonym:

Japp det är bara bra med mig tack, sj då? :)



Kraam

2 Anonym:

Att undvika alkoholen hm, då tänker jag mer på de yngre och ungdomarna som inte kan kontrollera sig själva när de ska dricka.. därför tycker jag att man ska undvika alkoholen :)

3 Anonym:

Haha ne juste! förstår dig :)



Kraam

4 Anonym:

vet du hur man fixar det till datorn? laddar man ner det eller hur fungerar det?

Har också hört att det ska vara bra :)

5 Anonym:

yes men jag sket i festen :D inget för mig, är hemma =)

6 Anonym:

ah okej, tack. Det jag förstod är att man måste ha en kod ;p

7 Anonym:

Haha! ja men det är en bra plan, det blir nästan bäst med impulsiva påhitt ;) Det blev lyckat för min del, tillslut.

8 Anonym:

Ja man kan fynda rejält :D visst? ;)

9 Anonym:

LÅten är ganska okej faktiskt.

Kommentera här: