Hej igen!

Mitt internet bara slutade att fungera helt och hållet för någon dag sen. Efter det har jag inte kunnat gå in här på bloggen för att uppdatera, vilket känns väldigt tråkigt.. men jag hoppas att det börjar funka snart igen så att jag kan sätta igång igen. Känns som att man missat rätt så mycket men alla har verkat haft en riktigt bra jul och det har jag också haft =) nu är det ju en massa rea på stan så nu kommer man väl ägna mycket tid där och sen är det ju snart nyår så det känns bra.. Har fixat mina nyårs kläder och de blev riktigt fint =) köpte allt på VILA och fick en sån otroligt bra hjälp.. jag gillar den affären! Tänkte lägga upp en bild lite senare så ni får se men har ju ingen direkt tillgång till internet och allt de dära.. SYND!! =(

Rätt sjukt hur beroende man är av internet? man kan ju göra allt med de så kanske inte så konstigt!
men som sagt, ska försöka fixa de så man kan komma igång igen.. tills dess får ni ha det så bra! Ciao! och glöm inte kika in ändå och ge mig en värmande kommentar för de glädjes man alltid utav =)

Kommentarer:

1 Anonym:

SV: Jag hade en superbra jul, massa paket och massa mat i magen! Hur var din jul? :)

2 Anonym:

SV: Japp. Fast fick den i julklapp :) Jättebra är den.

3 Anonym:

utan internet är allt sämre!



ja det är värt köer ibland. vi hade ovanligt lite kö, va skönt. så va ute tidigt med, men gick hem tidigare med. nu är man ledig några dagar till men mer fest orkar jag nog inte nu haha!

4 Anonym:

svar: ja visst, det vill jag också :)

ja det har jag allt haft. själv då?'



kram :)

5 Anonym:

jo precis =P jag har haft en bra jul :) hehe sj?

6 Anonym:

sv: jaaaa, själv?:)

7 Anonym:

åh, sant.. När internet inte funegrade hos mig så tänkte jag men äsch jag spelar .. och så kom jag på att all spel jag spelar finns i internet, åh man kände sig bara :@ INTERNETINTERNET!

8 Anonym:

Haha... så kan det gå :=)



Jadå, har varit hur bra som helst. Känner mig helt övergödd nu... Sjlv då?

9 Anonym:

svar: jodå, helt ok :3



hur firar du jul?

10 Anonym:

absolut, min jul har varit toppen!=)



hur har din varit??

11 Anonym:

hehe ja :D ..

jodå haft en riktigt mysig jul :D själv? :)

12 Anonym:

ja internet är man verkligen beroende av! ;)

13 Anonym:

Sv: Allt är bara bra med mig. Tomten var himla snäll mot mig i år faktiskt :) Fick fina halsband, ny klocka, biljetter till idrottsgalan och mycke mycke mer! Du då?

14 Anonym:

sv: min jul var toppen:D din då?

15 Anonym:

Japp, har haft en jättefin jul (förkylning till trots!) men nu laddar man om å fixar inför 25-års-festen istället, alltid e d nåt :P Va gör du i helgen?

16 Anonym:

haha klart jag kikar in mellan åt och lämnar några kommentarer :)

haft en trevlig jul här i sthlm hos min moster och mina andra släktingar. fast vi firar inte jul på samma sätt som ni gör. vi dansar inte runt julgranen och så,men vi respekterar ändå er tradition så som ni respekterar våra:) jag e muslim. vi köper julklappar och byter oh så, och äter en fin middag :) har du haft en bra jul? :D

17 Anonym:

Ok, så bra (:

Jag ska umgås med bästa vännen. Du själv?

18 Anonym:

haha, nää inte många som dansar runt julgranen och så :) jadu.. ska vara i sthlm på nyår,så de blir väl fira här i sthlm vilket som e skönt! :) självdå? :)

19 Anonym:

SV: Jadu. Jag ska nog upp till landet och fira med lite släkt, och du? ;)

20 Anonym:

blir nog bara middag med kompisr på nyår :) inte så mkt fest, självdå? :D

21 Anonym:

haha ja, ellerhur .. En gång när vi hade strömavbrott så tänkte men äsch vi tittar på teven .. -.- nehe! äsch vi går upp till datorn, nehe .. allt roliga saker att göra bara poff

22 Anonym:

oj, glömde att skriva att det var jag som skrev innan!

23 Anonym:

svar: mysigt :3



njae, jag ska nog hem till en kompis och festa, men har faktiskt ingenting planerat. O__O

själv?

24 Anonym:

Sv: Inga alls. Jag gillar öppna dörrar. Planering är inget för mig ;) Sj då?

Kram

25 Anonym:

Tack, det har varit en kanon jul för min del! Själv då? Känns som tiden rusar iväg snart står vi inför året 2009, spännande!

26 Anonym:

sv; jadå, men alla i min släkt var ovanligt sega, vid 4 på julafton hade jag och min ena kusin somnat XD sj?

27 Anonym:

sv: Mysigt då) jag har inga planer än men det komme rnog bli en hemmakväll, vad ska du göra på nyår?

28 Anonym:

sv:jo nyårplaneras för fullt, hoppas på en lyckad kväll. själv då har du planer?:)

29 Anonym:

Det är ju lungt att inte blogga så här i juletid. Ingen läser ju ändå ;D Eller jo, men man är inte aktiv på samma sätt. Så känn ingen press.

30 Anonym:

nja, ska bara vara med ett par vänner:D sj??

31 Anonym:

nja faktiskt inte, ska vara med några vänner, men har ingen aning om vad vi ska göra.. själv ? :)

32 Anonym:

svar: okej vad bra :)



nej jag ska vara med min pojkvän och hans släkt tror jag. du då?

33 Anonym:

sv: ja jag har haft en superbra jul :) själv sweetie?

34 Anonym:

Jo precis! Men jag såg filmen först och sedan läste jag boken ;)

35 Anonym:

jaa precis, rastlöshet!

blev det promenad? ska jag ta en lång snart idag.. .och sen cykla på min träningscykel å trötta ut mig o rensa huvudet.. mycket som snurrar nu. huh!

denna jul!

36 Anonym:

just det. nyår va det också. jag ska på en brakfest på en pub/restaurang som vi abonnerat. vi är 70 st plus en grupp till på 25 tror jag. så blir massa massa folk. bara nytt nästan. men ärligt så är jag sååå trött på "högtider" nu. vill in i 2009 och en bit fram!

du då?

37 Anonym:

Ja d e mkt firande av olika slag nu, snart dax för nyår dessutom! :)

38 Anonym:

sv: det ltåter bra det :)

jag ska vara med pojkvännen bara .Ddudå?

39 Anonym:

Ställ gärna någon/några frågor till mig i min frågestund :D

40 Anonym:

Det är rätt konstigt hur beroende vi har blivit av TV/data :o Vi kan ju typ inte ha kul utan dom, rätt weird...

41 Anonym:

Hej!

Kolla gärna in min blogg & lämna en fråga till min frågestund :)

42 Anonym:

låter trevligt ju! :D

43 Anonym:

sv: det är ju alldeles rätt det:) så har man inte för stora förhoppninga roch så:)

44 Anonym:

Okejokej.. det lät ju superroligt!!:D

45 Anonym:

sv: lät mysigt:) och trevligt

46 Anonym:

SV: Thanks! :)

47 Anonym:

okidoki :) det låter mysigt det!

48 Anonym:

sv: det känns faktiskt riktigt bra inför 2009 :) Jag hoppas verkligen det blir ett bättre år än 2008 och att jag håller mitt nyårslöfte ;)

du då? :)

49 Anonym:

hehe okej men det låter ju mys :D



jadu, jag hoppas iallfalll att 2009 blir ett bra år, no big mistakes eller så! :D

50 Anonym:

Åh tack :D men din header slår min med hästlängder duu

51 Anonym:

Haha, det där emd att vara beroende av internet känner jag igen mig i.

52 Anonym:

Ja,det är inte klokt vad beroende man är egentligen!

53 Anonym:

Nu är svaren på frågestunden ute :)

54 Anonym:

svar: mysigt! :3

det är bra att ha så lite som möjligt planerat tror jag, blir mindre besvikelse om något skulle gå fel. :D

55 Anonym:

Jag tyckte Twilight filmen och boken var lika bra :)

Hoppas allt är bra med dig!

56 Anonym:

såsant, allt finns typ i internet liksoM!

57 Anonym:

ah jag med, måste börja träna nu.. så lat. å bil överallt... men cyklade igår. har ju träningscykel i lägenheten haha. får bli gymmet igen. vad tränar du?

58 Anonym:

svar: tack sötnos :) <3

59 Anonym:

Mitt nyår ska firas me gamla vänner i en hyrd golfklubbsstuga, e även kombinerad 25-års-fest där d bjuds på mat, så d ser jag fram emot! Dina planer då?

60 Anonym:

men vad händer imorgon? :)

61 Anonym:

Har du kirrat internet igen än då?

62 Anonym:

svar: här hittar du scriptet till snöflingorna:

http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex3/snow.htm



hoppas du har haft en skön julledighet!

63 Anonym:

Hyvää uutta vuotta!!

64 Anonym:

God fortsättning på de nya året! :D

65 Anonym:

Funkar inte nätet än?

66 Anonym:

snygg header!!

67 Anonym:

Hej allihopa! Nu till nyåret skulle det väl passa bra med en ny bloggdesign? Just nu har jag, Kristin, försäljning och auktion på hela 5 stycken! Du kan se designerna på länkarna nedan för mer information!



http://www.liddie.se/2009/january/bloggdesign-till-salu.html#comment



http://liddie.blogg.se/2008/december/designauktion-2.html#comment



http://liddie.blogg.se/2008/december/designauktion-x-3.html#comment



Vill du ha din blogg extraordinärt designad med DINA instruktioner kostar det endast 100 kronor, alltså kanske värt att få det exakt som du vill? Kolla då under "Beställa design?" för mer information!

68 Anonym:

-Har frågestund just nu. Fråga en eller flera frågor,skulle göra mig glad. Fråga precis vad som helst :) puss.

69 Anonym:

fin blogg!

kika järna in min blogg du

med och kommentera bilder !:)

70 Anonym:

ah jag med :( vill att de ska vara peeeace

71 Anonym:

Hej tjejen,kul å se dig igen, jodå det är riktigt fint.Själv?

72 Anonym:

sv: nej verkligen inte! :P gjorde mycket mer ont i öronen. :O

73 Anonym:

Vart tränar du någonstans??

74 Anonym:

Jo jag e grymt nöjd med nyårsfirandet å ni verkar ha haft d väldigt trevligt oxå! :) Nu laddar jag dock inför helgens festligheter, drar från lilla kalmar å hem till gbg för å träffa kompisarna där, ska bli skoj! Va har du för planer?

75 Anonym:

sv: ja det har jag nog:), själv då?

76 Anonym:

Ouch, surt där! Men då är ju internet på bra väg i alla fall!

77 Anonym:

svar: ja jag har haft en jättebra start på det nya året :) du då?

78 Anonym:

ja teknik, man blir vansinnig ganska lätt.. men sen van utan internet efter ett tag.

japp året har börjat ganska bra, eller iaf helt ok! känns som det varit varann dag toppen och varann halvkass.. haha.

jag köpte nytt gymkort igår, så bra träningsverk idag! men äntligen fått tummen ur!

79 Anonym:

njaa, ja vet inte riktigt om ja kan påstå de:/

den kunde nog ha börjat lite bättre, men vi får hoppas på att de snart blir bättre:(



har du haft en bra början då?=)

80 Anonym:

svar: det hade helt klart kunnat vara bättre men. ^^

81 Anonym:

Ja, absolut! Själv då? :)



Fin blogg du har!

82 Anonym:

svar: jag rekommenderar verkligen boken! Du kommer gilla den , tro mig!



du får gärna lägga upp en recension när du är klar med din bok :o)

Kram!

Kommentera här: