Jag kom i MÅL!!

Innan loppet. Vi var framme ganska tidigt. Man visste ju inte hur det skulle bli med parkering och köer. Men allt flöt på hur smidigt som helst. Vi hittade parkering direkt och det var ingen kö till att hämta ut mina lappar m.m. Väldigt bra organiserat med andra ord. Så då hann vi sitta i lugn och ro i solen och äta vår lunch :). 

Efter loppet. Ida och jag :). 
Min tid blev 2h 25min men fasen vad nöjd jag är! 
Känslan när man kom i mål var obeskrivlig kan jag säga! Jag började nämligen bli ganska trött efter 16-17km, så de sista kilometrarna var väldigt långa haha. 

Idag har jag lite ont i kroppen och jag lyckades bränna mig rätt bra i ansikte och ner på halsen ;). Men jag hade verkligen perfekt väder igår! Tror att det låg runt 15grader med sol och lite blåst men jag hade inprincip medvind hela vägen :). 

Jag har fått så många fina hälsningar och fint stöd av allihop. Det är jag verkligen tacksam över :). Så TACK till er alla! 

Kommentarer:

1 Petra Svensson:

Bra jobbat. Vad duktig du är. Du är en riktig kämpe. Ha en fin dag. Kram

Svar: Tack så mycket :). Kram
Jessica Andersson

Kommentera här: