Vardags-lyx!

Idag blev det ett efterlängtat besök hos frisören. Jag har inte varit där sedan januari-februari förra året hihi. Men nu var det verkligen dags! Jag har knappt vågat titta på mitt hår den senaste veckan.. Men min frisör sa att det ändå var god kvalité på mitt hår, så det var ju lite positivt. Men jag känner ändå att håret har varit väldigt tråkigt nu ett tag. 

Och inte nog med att jag har blivit fin i håret så har jag även fått massage. Det är nämligen så att när frisören tvättar håret så sitter man på en massage-dyna. Något nytt sedan de flyttade till ny lokal. Så det var verkligen lyxigt :). 


3cm är inte så mycket men när det kommer till ens hår är det rätt mycket alltså haha. Fast älskar att det är nyklippt. Nu går man runt och känner på det hela tiden ;). 

Kommentera här: