Stjärnor..

Igår testade vi spinning för första gången, och fy tusan vad jobbigt det var. Eller alltså.. Jag hade inte riktigt rätt inställningar från början, så det var nog lite därför. För när jag efter en stund fått mer hjälp med det, så kändes det lättare :). Men alltså, ett tag såg jag nästan stjärnor faktiskt.. och jag började må riktigt dåligt haha. Tog nog ut mig för mycket i början.. Men men det är sånt man lär sig av. Och man måste ju helt enkelt ge det några gånger innan man kommit in i det :). 

Dock var det precis att vi hann träna färdigt för sen kom en utav personalen och sa att de fått order om att stänga pga stormen. Åh fy vad det blåste.. Riktigt obehagligt faktiskt. Skapar ju sådan kaos överallt. Men nu verkar det värsta vara över iallafall.

Nä nu ska jag strax bege mig till gymmet igen. Idag får det bli styrketräning :). 

Kommentera här: