Lifestyle

Igår gick jag med i Lifestyle på Actic. Man binder upp sig i 3 månader, och får då träffa en coach ett antal gånger. Coachen hjälper en att lägga upp ett mat och tränings-schema. Man gör även BIA mätning. Alltså att man mäter fett, muskler, vätska osv. Det gör man vid första besöket, och sedan en gång i månaden :). 

Min största utmaning i det här är att äta regelbundet. Innan har jag ätit lite när det passat, och jag har småätit. 
Men nu blir det annat, och jag är riktigt taggad! 
Under 3 månader, har jag bestämt mig för att gå ner iallafall 5 kilo. Och det verkade min coach också tycka var ganska rimligt :). 

Idag har jag varit ledig och kände för att ligga kvar lite extra i sängen. Så jag åt inte frukost förrän kl 9. Sen åt jag lunch vid 12 :). Nu gäller det verkligen att planera!

Idag håller jag även på att städa, så det ska jag fortsätta med nu! 

Kommentera här: