Året börjar lida mot sitt slut.


Som ni ser så skrev jag ner några mål jag ville uppnå under året. Och tycker det är ganska kul o läsa nu, och faktiskt se hur det gått. 

Jag ville komma i form genom att röra på mig mer och äta bättre. Och det har jag gjort. Jag har börjat gymma och har även en träningscoach som hjälper mig lite. Ska väga mig den 2 januari och då hoppas jag ju självklart att vågen visar något kilo mindre. 

Jag ville också bli fastanställd på jobbet. Och den 18 november blev jag tillsvidareanställd. Så det känns ju såklart helt underbart. 

Jag önskade mig en större lägenhet. Men jag bor kvar i samma lägenhet och tänker nog göra det ett tag till. Jag har sökt en del lägenheter och även varit och tittat på någon. Men jag trivs faktiskt bra där jag bor nu, så känner inte att det är någon panik just. Det kommer när det kommer helt enkelt. 

Jag skrev också att jag ville hitta min prins. Och det har jag inte gjort. Känner väl fortfarande att jag vill det. Men dom växer inte direkt på träd. Och sen har jag väl inte ansträngt mig så mycket för den delen heller. Känns bara som jag har väldig otur på den här fronten haha. 

Jag skrev också att jag skulle försöka bli av med mitt nässpray beroende. Och jag har inte blivit av med det helt, men jag har trappat ner med det. Och jag jobbar fortfarande på det. 

Så i det stora hela så känner jag mig väldigt nöjd med mina mål. 

Det här året köpte jag även en bil, och det är jag väldigt glad över. Nu kan jag aldrig föreställa mig att vara utan bil. Men nu är man ju rätt beroende av den med tanke på att jag har en bit till jobbet och så. 

Nu börjar som sagt året lida mot sitt slut och det är dags att sätta upp nya mål. Ett mål som jag vet redan nu är ju iallafall att jag ska fortsätta kämpa på med träningen och kosten. Jag mår så mycket bättre av det! 

Vad ska man mer ha som mål? Hmm får fundera lite på det :). 

Kommentera här: