Onsdag

Oj redan en vecka sedan jag skrev, inte klokt vad tiden går fort. Man har så mycket för sig på dagarna, så man hinner inte riktigt med vissa saker.

Det händer dock inte så mycket spännande just nu, det är mycket jobb nu bara. O det rullar la på rätt bra där tycker jag. Lite dålig organisation på det nya jobbet, men det kommer kanske perioder då det är det. Man får bara försöka stå ut dom gångerna man är där. Jag har ju 2 andra jobb också, så man får försöka fördela det lite.
Den här veckan har jag iallafall bara kvällspass, så då är det oftast lite lugnare. Det jag kan tycka kännas lite tråkigt med kvällspass är att jag inte alls har någon tid för min familj eller mina vänner. För på dagen när jag är ledig, så jobbar dom. Men men, får tänka positivt!

Nu märker jag att klockan börjar springa iväg, så nu måste jag slänga på mig lite kläder och mascara =).
Hörs snart igen!

Kommentarer:

1 Anonym:

tackar :D

Kommentera här: