Nu mina fina läsare

Nu är jag tillbaka, efter en rejäl break. Jag har kikat in i bland bara för att, men nu ska jag försöka på riktigt igen.
Jag tänkte faktiskt börja med en liten pytte bloppis. Det är nämligen så att jag har en hel del fina kläder, som antingen blivit för smått eller som jag tröttnat på.

Fornarina jeans, i storlek 27, knappt använda. 500kr, kan diskuteras vid snabb affär! SÅLDA!

 
Replay jeans, i storlek 26/32, mer använda o därav lite slitna vid de rosa märket annars mycket fina. 200 kr!


Söt klänning från MQ, storlek S. 125kr!


Sött linne från Gina tricot, storlek S. 70kr!


Jag vet inte om det här är något som nappar, men jag tycker det är så synd att det ligger här hemma hos mig till ingen nytta.. Så om ni är intresserade så säg gärna till, och vissa priser kan givetvis diskuteras. Tänk på att frakt kan tillkomma!

Kommentarer:

1 Anonym:

Ja det har regnat hela dagen här hoppas solen tittar fram snart igen :)

2 Anonym:

Hoppas att du säljer det snabbt!

3 Anonym:

Synd att jeansen inte är i min storlek.. dom var snygga!

Kommentera här: