Kommentera mig, så kommenterar jag dig?

I många bloggar man läser är det ett jäkla tjat om att man ska kommentera och hålla på. Ja jo jag vet, det är kul, och det är en del av bloggeriet. Men har man inget att kommentera så är det väldigt onödigt att göra det också. Kommentarer som "Okej", "Japp", "Desamma" osv. Varför ens kommentera då? Det är väl bättre att kommentera om man har en åsikt om något i bloggeriet? Eller om man vill dela med sig av något och göra någon glad? Det tycker jag iallafall!

Jag tycker att det är jätte roligt att jag har läsare och får kommentarer ibland, det tyder ju ändå på att jag fångar ett visst intresse. Men jag tjatar mig inte till det, finns liksom ingen mening med det..

Eller har jag fel??

Kommentarer:

1 Anonym:

Jag brukar skriva sv: ok om någon kommenterat inne på vår blogg gällande sitt egna inlägg och inte om det vi skrivit om ;)

2 Anonym:

Hahahaha som nu då... i vanliga fall hade jag skrivit sv: ok för du läste inte mitt inlägg utan kommenterade bara vad jag skrivit i ditt ;)

3 Anonym:

Hahahaha ja nu är det rörigt!

Jag menar att jag ser hellre att någon skriver japp om jag har skrivit att vädret är fint än att de kommenterar tillbaka gällande deras egna inlägg som jag kommenterat hos dom ;)

Hahahahaha shit va rörigt det är nu men kort sagt... jag ser hellre att kommentarerna vi får rör våra inlägg än sina egna!

Kommentera här: