Paniken börjar klättra på mig..

Jag tror inte jag nämnt för er att jag har sagt upp mitt place och måste flytta senast 31 maj. Inte för att jag inte trivs, för det är faktiskt helt okej, men jag har mått dåligt och tror inte det här stället passar mig särskilt bra.
Nu är ju bara problemet att hitta en ny lägenhet.. Jag söker och söker men får liksom inget napp, därför börjar jag nu känna lite panik och lite otålig. I värsta fall kommer jag ju få flytta hem igen, men det bästa vore ju om jag fick tag i något annat. Nu har man ju ändå köpt på sig en massa grejer, och därför känns det som att jag inte kommer få plats där hemma hos familjen.

Men jag har ju två månader kvar, så det är väl bara till att hålla tummarna! Någon gång ska man väl lyckas få lite tur?

Kommentarer:

1 Anonym:

Sv: Tack :)

2 Anonym:

hej tjejen allt bra med idg ?

kram

3 Anonym:

Okej!

Det löesr sig nog :)

Kommentera här: