Önskar er alla en glad midsommar!

Gårdagen blev faktiskt riktigt lyckad. God mat, roliga lekar och härliga människor! Sen fanns det ju en del folk där som man kunde varit utan, men vi hade ändå kul!
Idag har jag varit rätt seg, men ändå inte så bakis som jag brukar vara. Det kan ju vara tack vare att vi slutade dricka rätt tidigt.

Idag åkte min kära familj iväg på semester och kommer att vara iväg en vecka. Jag måste nog erkänna att det känns lite konstigt att ha ett helt hus för mig själv. Inte ens hunden är hemma som i vanliga fall brukar klänga på en hela tiden.
O när familjen väl kommer hem, som blir på fredag nästa vecka, så ska jag flytta. Så det blir inte så mycket tid med dom på ett tag nu..
Jag är så oerhört tacksam att jag fått flytta hem igen under den här perioden som jag inte haft något annat boende. Det hade inte gått annars.. <3

Kommentarer:

1 Anonym:

Besök och kommentera gärna min blogg sötnos! :)

Love

Kommentera här: