TAAAGGGAAA..!!!

Idag vart det sista dagen på praktiken, och jag måste ärligt säga att det kändes lite sorgligt att lämna stället. Det trodde jag aldrig, men vad det kan ändra sig..!! Dessa tre veckor har gått som blixten, så nu på tisdag är det skolan som gäller igen. O innan dess ska jag bara njuta och ha kul! Dock ingen vila för imon drar jag och gänget till Danmark och stannar där över helgen. En kompis fyller år och hans föräldrar bor där så vi ska bo hos dom och fira =) Ska bli sjukt kul, och framförallt kul o få träffa mina vänner igen! Nu jävlar ska vi göra Danmark osäkert, TAAAGGGGA!!

Jag slänger in lite tidsinställda inlägg, men mer än så blir det inte över helgen! Hoppas på att ha en massa gulliga och roliga kommentarer att svara på när jag kommer hem!

Nu måste jag packa, har inte ens kommit halvvägs.. Hjääälp!


Kommentarer:

1 Anonym:

Ny helg = ny chans att bli denna helgens bloggprinsessa, klicka in och anmäl dej ;)

http://eemwas.blogg.se/2011/february/twbp-1.html#comment



ps. här hittar du också förra helgens prinsessa - http://eemwas.blogg.se/2011/february/denna-helgens-prinsessa.html#comment :)

2 Anonym:

Hoppas du får en trevlig helg!

Kommentera här: