Förlåt förlåt förlåt..

Fan, jag hann aldrig med o fixa några tidsinställda inlägg så min utmaning har nog spruckit rätt bra nu.. Tiden bara springer iväg ibland ju! Men jag tänkte att eftersom jag kommit så långt som jag gjort i min utmaning, så slänger jag upp de sista också!

Bild 25- Någon/några som du alltid har roligt med!

Inte den finaste bilden på oss kanske, men roligt hade vi!
Det var när vi var iväg och campade förra sommaren!

Bild 26- En bild som du alltid skrattar åt!

Haha den här bilden la jag upp bara för någon dag sen, men den är ju så sjukt klockren.
O när jag tänker på hur kul vi hade då så kan jag inget annat än att skratta! =)

Bild 27- En tokig bild!

Tokigt söta vill jag nog säga! Här var vi på någon studentfest i trean!

Bild 28- Den nyaste bilden på dig själv.
Oj, den här kan ju inte va så svår..

Inte blivit så uppdaterad vad gäller bilder, men så fort det kommer så ska jag lägga upp en och en annan!

Sådärja, då vart den här månaden slut o det börjar en ny imon!
Vad tycker ni om den här utmaningen? Gjorde jag den bra/dåligt?

Kommentarer:

1 Anonym:

eller hur (:

2 Anonym:

Sv: Bra lösning faktiskt, jag kanske gör så! :)

3 Anonym:

sv: haha det var det också! :)

4 Anonym:

Det tyckte jag med!

5 Anonym:

verkligen ! sköna bilder :)

6 Anonym:

Hej,

Nu är det tävlingsdags på min blogg, så kika gärna in om du är sugen på att vara med! :)



http://iamcarro.blogg.se/2011/march/tavling.html#comment

Kommentera här: