Fångad?

Är det någon mer än jag som lyckats fånga julstämningen?
Det brukar i vanliga fall ta ett tag för mig innan jag känner av den..

Idag var jag och syster inne i stan en sväng och shoppade. Gissa om där var mycket julpynt, och tomtenissar som sprang runt? Dock ingen tomte, men han har väl fullt upp med alla önskelistor nu!
Iallafall, när vi kom hem från stan höll mamma på med all julpynt inför första advent imorgon. O hela dagen har det varit prat om julpynt och julmat, så det känns så himla mysigt!
O inte nog med detta så har vi snön ute som gör en stor del i de hela!



Kommentarer:

1 Anonym:

haha aa får hoppas på det iaf! :D

2 Anonym:

Jag älskar julen! :)

3 Anonym:

Vi har ingen julstämning här hemma!

4 Anonym:

Så mysigt, så mysigt!

Jag har verkligen julkänsla jag, känner att julen är på väg :D

5 Anonym:

För första ggn har jag gjort det :o) Annars så har jag aldrig gillat jul, nu har jag fått stämningen lite.. Vi har över en meter snö o det räcker :o)

Kommentera här: