Guess who?

Idag när jag och Rebecca var inne i stan en sväng såg vi en Idol-kändis..
Gissa vem?....


Jo, nämligen Mariette Hansson (Maryjet). Inte varje dag precis! Jag trodde typ att folk skulle hoppa över henne osv, men icke. Hon satt så lugnt och pratade med sina kompisar, skrattade lite och så. Som vanligt folk! Jag var rätt sugen på att springa fram och be om en autograf, men nej, det hade varit lite väl pinsamt. Ne, men lite kul är det allt när man ser kändisar. Hon kom ju dessutom väldigt långt i Idol.
Och för er som bor i Halmstad och är ute och kör; Ni lär inte kunna missa henne!! Hon har en röd bil, med stor text där det står hennes Idolnamn Maryjet och vid sidan om har hon en bild på sig själv! Coolt! Det hade jag också velat ha!


 

Kommentarer:

1 Anonym:

Såg ox henne häromdagen, bilen är fasen ball asså =P Sån skulle man haft.

2 Anonym:

ja visst är det:D



så himla coolt:D

3 Anonym:

Det regnar här uppe också. Blev genast väldigt otaggad på att fara ut och jogga.



En kompis till mig är helt tokig i Mariette, eller MaryJet. Hon hade inte tvekat en sekund att springa fram och be om autograf :P

4 Anonym:

va kul!

5 Anonym:

sv: Tack :D



Äru sugen på en design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 :P

6 Anonym:

de va super gott! :D

7 Anonym:

coolt!! :D



sv; jo.. jag får helt enkelt hoppas att morgondagen blir bättre =)

8 Anonym:

sv: härligt.

Jodå de är bara bra med mig:)

9 Anonym:

tack så mycket! :)

10 Anonym:

Gud så läckert! Hade varit kul att se henne!

11 Anonym:

så gott:D

12 Anonym:

Haha, låter roligt med en väldigt unik bil men bild på sig själv och allt, haha :D



Ja, jag tycker också så! Det passar bra till sommaren också när man har fått lite färg och så, =)

13 Anonym:

Sv: Ja smidig är den.. Men det är inte värt smärtan :(



Mariette gillar jag :)

14 Anonym:

åååh, hon va min favorit i idol, hon och erik! det va dom jag ville skulle till final. gött sur blev jag när hon åkte ut...



sv: tack så mycket! haha man ser ju att katten vill ha en puss ;);)

15 Anonym:

(sv) nedu det har du absolut rätt i, i dag är det ju bra igen :D



Kram

16 Anonym:

SVAR. ja!:D

17 Anonym:

Ingen aning om vem hon är ;)

Hm, jo femte försöket.. läkarna säger inte så möe, det tar ju i genomsnitt sju månader för fertila att bli gravid o inom ett år har de flesta fertila blivit det. Vi har ju inte större chans med ivf än vad fertila par har :(

18 Anonym:

(Pågrund av åskan har jag inte haft internet, därför sent svar)

Aa, håller med...dumma åska :(

Kommentera här: