Söndagar är farliga!

Ja, igår var det återigen fest med tjejerna. Vi började hos bibbi där vi spelade spel, snackade lite skit och hade det skoj. Efter att ha fått i sig en lagom mängd alkolhol bar det iväg till nästa förfest där ett härligt gäng väntade. Efter att ha fått i sig ytterligare en mängd alkohol och efter mycket skratt och roligheter var det dags att tralla in till stan, där det var fullproppat med folk. Alkoholen skvätte som bara den åt alla håll, men inte hindrade det oss från att ha kul. Vi dansade och skojjade till det riktigt bra. Ja, det blev en riktigt lyckad kväll! Tack för det!

Såhär en söndag mår man relativt bra, har varit seg hela dagen men det hör väl till..
De jag kan tycka är jobbigt med en sån här dag är att man går runt och är sugen på sötsaker och fet mat hela dagen, inte okej! Imorgon är det iallafall ny vecka, vilket innebär nya friska tag vad gäller träning. Ingen super duper hård träning men blir lite raska promenader och några timmar vid roddmaskinen. Förhoppningsvis skaffar vi oss ett kort på badhuset inom kort tid också och då blir det även simning 1-2 ggr i veckan. Pepp pepp för mig och bibbi nu! =)

Kommentarer:

1 Anonym:

ja de va de:)

2 Anonym:

ska jag införskaffa mig!toppen, själv?:D

3 Anonym:

ja gör det, den e riktigt god. =) Haft en bra helg? =)

4 Anonym:

svar;Bara bra med mig :) själv?

5 Anonym:

Låter som en kul söndag!

6 Anonym:

Jepp, vi har så mycket snö kvar. Snön brukar väl försvinna som mest i slutet på april-maj kanske. Förra året snöade det på nationaldagen lite längre norrut samt i finland :P

7 Anonym:

Fin blogg! :)

8 Anonym:

åhh vad söt blogg du har, ska vi lägga till varann på bloglovin=)?

9 Anonym:

sv: hehe ohjaa, verkligen :)

10 Anonym:

vad gör du? :D

11 Anonym:

Sv: Ja det är bra här :) Själv då?

12 Anonym:

Hejsan!

Idag jag är sjuk.. super förkyld och har lite feber..sj?

13 Anonym:

Tack så mycket =)

14 Anonym:

Det är bra tack :D själv?

15 Anonym:

Okej!

Det har jag faktiskt aldrig testat!

16 Anonym:

fin blogg! :)

17 Anonym:

snygg blogg! :)

18 Anonym:

ja själv då:)

19 Anonym:

Sv: det är bra här med. :)

20 Anonym:

Just nu håller jag på med en jacka fast ändå inte :S

21 Anonym:

sv: super dag faktsikt ;)

22 Anonym:

haha jaa, speciellt om man druckit dagen innan så är blodsockret i botten - bara att försöka stå emot :)

23 Anonym:

Jadå, fast idag har jag lite ångest över att jag måste städa :) själv då?

24 Anonym:

Sv; nä den har jag inte sett :)

var den bra då?

25 Anonym:

Sv; okejj! haha (:

26 Anonym:

sv; jadå, det är bra. själv ? :)

Kommentera här: