Oförglömligt..

Idag efter att jag och bibbi tagit en fika bestämde vi oss för att åka till halmstads sommarställe Tylösand, för att ta en promenad. Men fy vad det blåste nere på stranden, så vi gick ovanför stranden runt hotellet och alla snygga hus.
På de hotellet hade vi vår bal, så nu när man gick förbi där fick man upp en massa roliga minnen. Tänka sig att det snart är ett helt år sen, inte klokt vad tiden går fort. Jag skulle så gärna vilja gå på balen och få ta studenten igen, så kul var det!
Det är två helt oförglömliga dagar i ens liv!





 När vi ändå var i tylösand åkte vi förbi Per Gessles hus, ett riktigt fint hus.
Tyvärr var han inte hemma.. annars kanske man kunde tagit en kopp kaffe med han? My wish..

Kommentarer:

1 Anonym:

yes, vad tycker du om tröjorna från monki då? =)

2 Anonym:

Precis vad jag menar också. Allt bra idag då+ :)

3 Anonym:

sv: haha jotack, det gick fint! :)



åh, nu fick jag upp en jättemysig bild av en kaffedrickandes per gessle... hade ju vart underbart att dricka kaffe med han! hahaha

4 Anonym:

SVAR: tack! :D

5 Anonym:

jag vet :)

6 Anonym:

Fina klänningar

7 Anonym:

Åh, vilken fin balklänning du hade!



Varsågod, :D Ja, absolut! Det är alltid roligt, =)



Jag ska bara trycka min bok i två ex, eftersom att det är en projektarbete. Men jag ska skicka den till förlag så förhoppnigsvis blir den publicerad och kommer ut till butiker!=)

8 Anonym:

Tjena!!!



Har designat en enligt mig kanonsnygg bikini på nelly. Vore supergulligt om du ville gå in och rösta på mig :) http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=ilt8QX41YyocyjdfO6lLTs4t#bikiniGallery



Kram

9 Anonym:

Den tog på Farfars begravning. visst blev den bra?! Puss O kram

10 Anonym:

Hihi mm =) Idag ska jag på stan oså, dudå?



btw, jätte fina bilder :)

11 Anonym:

gud så fina klänningar! love :D



Svar: va bra :)

12 Anonym:

Så otroligt vackert alltså :)

13 Anonym:

ingen fara alls, jag tror mitt svar kommer ännu senare ;)



Allt bra med dig?

14 Anonym:

Vacker balklänning. Balen hade man velat göra om =)

Kommentera här: