Som ogräs..

Idag var jag och klippte mig och färgade håret.. wow, tänker ni kanske?
Jag måste nog tyvärr säga att det är första gången på riktigt länge som jag inte är nöjd..
Nu är det för mörkt och en aning kort. O det var inte så jag ville ha det!
Det jag sa till frisören var att jag var trött på färgen jag hade i håret och ville ha en annan brun men inte för mörkt. O sen ville jag bara att hon skulle klippa som hon brukar, alltså lite i längden och uppklippning. Nu blev det som sagt kort och för tunt i topparna. Men men, jag vänjer mig kanske vid det. Som tur är växer mitt hår som ogräs.. Jag tänkte ju dock att man skulle vara lite fin i håret till midsommar, men icke! Det ska ju ske ett mirakel om det blir det.

O nej, jag kan inte visa er hur det ser ut för kameran är ju som sagt död. Kanske kan ta en bild från mobilen imorgon.


Bild tagen från google.

Kommentarer:

1 Anonym:

staket, det är kul...NOT :) eller det är ganska kul men det gör så ont i kroppen :S

2 Anonym:

tack så mycket :D

3 Anonym:

Sv: Ja det var det verkligen :)

4 Anonym:

(sv) Å shit vad kul :D Älskar Monki!



Får man se bild på håret?



Kram

5 Anonym:

svar;HÖHÖ

6 Anonym:

Sv; Tack!!

Ja det är bra! =)

Vad ska du göra idag? =D

7 Anonym:

sv: Okidoki, joda de e finfint ;)

8 Anonym:

Vad tråkigt att de int blev som du velat :S



9 Anonym:

sv: jag har bara tagit det luygnt och så !;d

Kommentera här: