Mycket nytt..

Idag var jag på den där deligerings utbildningen, som jag nämnt tidigare.
O tja, jag skulle ju bli förvånad om all info gick in. Det blir liksom så mycket nytt på kort tid. Jag ska ju börja det nya jobbet redan imorgon. Nu ska jag ju i och för sig bara gå bredvid i 2 dagar, en dag och en kväll. Men det är väldigt lite för att lära sig allt. Nu dessa dagarna kommer jag ju dock inte få ge medicin, i och med att jag inte gjort testet för deligeringen än! Den kommer jag nog inte att göra förän nästa vecka.
Äh jag får väl se vad chefen säger imorgon.

Nu börjar den där jäkla nervositeten krypa på mig igen..
Allting är ju som sagt nytt! Nya arbetskompisar, nya arbetsuppgifter och ny miljö.
Det är nu man måste visa ett bra första intryck och försöka behålla det, och verkligen göra sitt bästa. Jag behöver ju verkligen detta jobbet!

Wish me luck! Det behöver nog jag..


Kommentarer:

1 Anonym:

Det fixar du fint! =)

2 Anonym:

jo det är bara bra.. kom hem från gymmet för ett tag sen..

vad har du själv för dig?

3 Anonym:

Ja, inte alls bra..

4 Anonym:

haha, jag tror jag väntar några år innan jag målar ett staket till. Jag har så himla ont i hela kroppen nu ^^

5 Anonym:

det kommer nog gå bra =)

lycka till

6 Anonym:

Hej vännen! Igår var jag och mor iväg till eskilstuna en sväng



Hur ska du spendera denna soliga tisdag?

Kram

7 Anonym:

LYCKA TILL!!! :)



sv: jag tycker verkligen att du ska se den! underbar film :)

8 Anonym:

Äsch då! Det fixar du :) lycka till!

Kommentera här: