Taggad till tusen..

Idag har man haft körkortet i 2 dagar och det har redan hänt katastrofala grejer.. jag vill inte ens gå in på det tror jag.
Kanske är det så att någon polis läser det här inlägget? oooohhh scary
Haha ne, men så farligt är det inte. Bara lite missförstånd med skyltar vilket innebär tjuriga gubbar, användning av startkablar osv... Men varje dag är ett äventyr i sig!

Idag blir det till att fira stort, jag är riktigt taggad! Det här körkortet har varit så sjukt efterlängtat och man har verkligen kämpat med det.

Skål, nu kör vi!

Kommentarer:

1 Anonym:

söt blogg ! ÄNMÄL DIG GÄRNA TILL VECKANS BLOGG http://finasteflikkorna.blogg.se/2010/january/anmal-dig-pa-kommentarerna.html#comment man vinner länkniing i 7 inlägg det skulle nog inte sitta fel med ett par besökare extra :D

2 Anonym:

Kan tänka mig det ;D



Ska väl inte göra särskilt mycket. Jobbar till klockan 22 så det blir nog bara att ta det lugnt sen :) själv då?



Förresten, grattis till körkortet!

3 Anonym:

sv: ooh grattis till körkortet :P

4 Anonym:

Fish tank tror jag den hette :S

5 Anonym:

sv: jo de e bra

va händer idag?

6 Anonym:

Ikväll blire bara till att ta d lugnt, sj då?

7 Anonym:

Jo det satt inte fel :-)

Allt är bara toppen med mig! :-)

8 Anonym:

ah allt är super ! :) själv ?

9 Anonym:

jodå de är kanon =) själv då?



kram=)

Kommentera här: