TiK ToK

Vill börja med att tacka tjejerna för en riktigt trevlig kväll igår! Som vanligt blev det mycket god dricka, en massa dans och mycket skratt. Alltid lika kul! Det togs även en hel del bilder som kommer upp här på bloggen någongång.  

Idag kommer man ju iallafall inte sätta sig i en bil och köra, man har ju liksom lärt sig av andras misstag om man säger så..
Men på tisdag, kanske redan i morgon ska jag få låna pappas bil. Han ska nämligen operera knät så jag ska köra han till och från sjukan. Om jag har tur kanske jag får låna bilen i några dagar. Jag har fått låna min systers bil sen i fredags, men nu kommer hon nog behöva den själv i veckan.
Nu i veckan ska jag ju hämta ut själva kortet också, ska bli nice! Nu har man ju beviset på ett A4 papper än så länge.

Det har liksom börjat ljusna lite, jag har äntligen mitt körkort och jag har fått jobba lite mer vilket innebär lite mer pengar.

Ne, om man skulle ta och göra lite nytta.. eller ligga kvar här? Känns rätt skönt o bara slappa! Ja men så får det bli..

Kommentarer:

1 Anonym:

gud nej :) älskar att träna!

2 Anonym:

Skall snart iväg på ljusparty

3 Anonym:

bara bra. =) Händer idag? =)

4 Anonym:

jo.. det tycker jag :)

5 Anonym:

vad har du för dig?

6 Anonym:

Så kul!

Hoppas operationen går bra!

7 Anonym:

SV: haha aa det är en redigerad bild : )

8 Anonym:

jag mår fint :) sj då?

9 Anonym:

Gud vad kul! :) hade du roligt?



Jag hade så sjukt kul!

10 Anonym:

sv; och det suger!

11 Anonym:

Jag gillar faktiskt inte att gå på IKEA, haha! Tycker det är en rätt tråkig affär men de har väldigt bra prylar så ibland kan det ju vara riktigt kul! Blir trots det som du säger sugen att flytta hemifrån, finns ju mycket fint man skulle vilja ha till sitt eget hem! =)

12 Anonym:

har vart i örebro , allt bra ?

kram

13 Anonym:

Kan inte förstå att min lilla syster ha fått körkortet!! =) Men du ska veta att jag är jävligt glad för din skull!! Puss puss

14 Anonym:

Sv: Men Farmville som är så kul :D

15 Anonym:

Grattis till körkortet! =)

16 Anonym:

Been there, done that :P vet hur det känns! Sedan börjar man agera fyllechaffis, och då är det inte lika kul längre. Beror ju i och för sig på sällskapet ;D

17 Anonym:

så härligt och höra:)

mår inte så bra, mår väldigt illa.

kram



- LÖSHÅR TILL SALU I BLOGGEN -

18 Anonym:

god morgon :)

hur äre idag ?(:

19 Anonym:

god morgon :)

hur äre idag ?(:

20 Anonym:

Har precis lagt lillan. :) sj då?

21 Anonym:

hahahhaha :P inte mycket, vara hemma och så.. är sjuk. du då?:)

22 Anonym:

det var det också!:)

23 Anonym:

okejokej,förresten vad tycker du om converse? =)

24 Anonym:

Jo, det är väldigt synd att gymkort ska vara så dyrt! man borde kunna förlänga efter hand ju:)

Väldigt sent svar, förlåt för det:/

Kommentera här: