Fråga Jessica nu då!

Kom igen nu, fråga på! Måste ju vara lönt liksom =)

Förresten, klänningen jag skrev om igår har fått en ny adress! Nu ska jag bara våga ha på mig den! Jag brukar inte vara den som "sticker ut", men nu känner jag verkligen för att prova något nytt! Och det är ju faktiskt till nyårsafton jag ska ha den, då kan man ju få piffa till sig lite extra!

För er som är nyfikna, får vänta tills nyårsbilder kommer upp! Men jag kan avslöja att det är en mycket enkel, svart långklänning med en silver kedja vid brösten. Men jag tänkte att man kan piffa upp mycket med smycke, hår och smink.

Kommentarer:

1 Anonym:

love it!

2 Anonym:

Hur har din dag varit då? :)

3 Anonym:

godmorgon:)

sovit gott?

4 Anonym:

Hej hej!

allt bra? :)

Hoppas det!

5 Anonym:

hoppas du hade en bra kväll! :)

6 Anonym:

Sv: Det är bara bra med mig. :)

Allt bra med dig också?

Kram

7 Anonym:

Snälla , jag är utsatt till den bästa bloggaren i min ålder. Om jag får en bra nivo på mig bloglovin.

Snälllaaa söta rara om du följer den (: ?

SKULLE BETYDA JÄTTE MYCKET !

kram .



säg till om du har lagt till mig så ska jag länka din blogg // annars jag ber så mycket om ursäkt om du inte gila detta. Men jag behöver verkligen din hjälp

Kommentera här: