Förlåt för min urdåliga uppdatering..!

Jag har varken haft tid eller lust att blogga nu över jul, men det hoppas jag ni har förståelse för.
Min jul firades för en gång skull hemma, med familjen och lite släktingar. De andra åren har vi alltid fått ge oss iväg, men nu kände vi för att bryta de där lite och stanna på hemmaplan! O vi hade det verkligen jätte mysigt!
Jag hoppas ni också har haft det bra!

Nu är det snart nyår också, och jag har världens problem...
Jag vet inte vad jag ska ha på mig???
Jag hittade en enkel men snygg långklänning på HM, men ska man våga sig på de? Jag brukar ju inte precis använda de.. Men samtidigt känner jag för att prova något nytt! Hjälp mig!


Kommentarer:

1 Anonym:

tack dsamma! :)

och tack för åsikten! :D

2 Anonym:

Sv: Tack detsamma. :)

3 Anonym:

fin header:)

4 Anonym:

Ibland är det bra med pauser ;)

Men du verkar ha haft en bra jul i alla fall!

sv. Tack!

5 Anonym:

jag vill ha blåa :(

6 Anonym:

Allt bra idag? :)

Kommentera här: