För ett bra resultat krävs övning!

Åh, visst är det fint med flätor i håret, framförallt i luggen?
När jag hade längre hår älskade jag att göra inbakade flätor osv, men det är ju lite svårare med det nu..
Något som jag däremot så gärna skulle vilja lära mig nu är att göra utåtbakade flätor i luggen. Det är ju egentligen inte så svårt, det gäller bara att komma in i det..
O för att det ska bli ett bra resultat krävs övning!

Jag hittade en tjej på youtube som är jätte duktig på både hårstyling och make up.
Här har ni en video där hon visar hur man gör just en utåtbakad fläta i luggen.
Så för er som är intresserade kan ju kolla!




Ohjuste.. igår firade vi ju Emma som fyllde 20år, och som alltid blev det en riktigt lyckad kväll!
Hon fick bland annat en systemkamera som hon önskat sig, och ja, jag kan lova att den blixtrade hela kvällen. Så inom kort, så fort jag fått bilderna, ska jag visa er här på bloggen!

Kommentarer:

1 Anonym:

Det ska jag nog testa!

Kommentera här: