gammal??

Idag är det faktiskt lite synd om mig, för jag har ont i ryggen.. =( Vet dock inte varför, men har väl burit fel på jobbet eller helt enkelt bara sträckt mig.
Plus att jag idag hjälpte Mia att färga hennes hår.. och efter att ha stått böjd framåt för att skölja bort cremen ur håret (som tog lite tid? haha), kändes det faktiskt ganska mycket i ryggen. Men så snäll som Mia är gav hon mig massage efter och det hjälpte faktiskt lite.
Hon blev nöjd med håret och jag blev nöjd med massagen =)
Jag tycker självklart också att håret blev fint!! (Det var ju jag som gjorde det.. kan ju inte bli annat än skiit bra ;D)

Annars kanske ryggont är ett tecken på att man börjar bli gammal??

Kommentarer:

1 Anonym:

Tro mig, det var sjukt gott :D

2 Anonym:

Vad tjusigt du har fått till bloggen, gillar headern! :D

Kommentera här: