Have a heart

Nu är det slut på veckan, det är dags för freeeeedagsmyyyyys..!!!?
Jo, men det blir faktiskt en lugn kväll.. kanske inom en kompis som skulle ha förfest,  men får se lite senare.

Vad har ni för er?

Idag var ju begravningen, riktigt vacker må jag säga! 
En bit från det jag skrivit tidigare i bloggen om farsdag om ni minns (?), blev uppläst när vi satt i församlingshemmet och det känns väldigt betydelsefullt. Det var ord från mitt hjärta som värmde.  
Även musiken som spelades var riktigt fin och passande, så jag tror att alla är nöjda.

Det är fortfarande svårt att förstå att han har lämnat oss.. men så är det..
Vi kommer alltid att älska och sakna dig, farfar! <3

Kommentarer:

1 Anonym:

Jodå allt är bara bra med mig :-)

2 Anonym:

Haha aa vi får väl hoppas :)! Vad händer under helgen da?

3 Anonym:

så lätt alltså :)?

4 Anonym:

väntar på att idol ska börja igen :)

5 Anonym:

man får försöka hänga med tiden och acceptera allt som händer trots att en hel del nästan tar kol på en :( .



det blev en lugn och skön kväll för mig! :)

6 Anonym:

Vad fint att begravningen blev vacker och gich fint.

Önskar dig en fin kväll och natti natti.

Krams

7 Anonym:

bra :D<3

8 Anonym:

sv: ojsan, segt på att svara på era kommentarer, men hur står det till?:D

så kul med övningkörning:D

9 Anonym:

Jaa, verkligen!:)



Hehe, den där bilden har en av mina kompisar som visningsbild på Facebook XD

10 Anonym:

Styrkekramar!

11 Anonym:

Det har du så rätt i :D god morgon får jag väl säga!

12 Anonym:

Hoppas ni får kul :D



Begravningar är det finaste och jobbigaste som finns på samma gång.

13 Anonym:

Idag åker jag in till Visby själv? :)

14 Anonym:

vad bra att begravningen var vacker =)

15 Anonym:

sv; Dansa lite för mig då :D.

16 Anonym:

Sv: ja, skorna finns också på H&M för 299 kr :)



Kram!

17 Anonym:

hehe vilken tur att det inte blivit värre då:)

18 Anonym:

Okej det låter kanon, vad roligt :)

19 Anonym:

sv: gör det :) men om du vill ha volym ska du testa ngt annat haha ;) ha en bra dag

20 Anonym:

sv: lååång prommis med en go vän, sen julbak. ikväll blir det väll nånting kul hoppas jag:D.

Själv då?

21 Anonym:

haha ja :D

22 Anonym:

sv; jag vet inte än, kanske ska va me emma. ska va barnvakt åt min lillebror också ^^ haha,själv? :)

23 Anonym:

sv: Vsd niice! Vart brukar ni gå? :)

24 Anonym:

Supersnygg design du haR!

25 Anonym:

bara slappa sj då :D

26 Anonym:

Det blir tacos new moon och bastu med tjejerna:)

själv då:)?

27 Anonym:

Jaa, verkligen!:)

28 Anonym:

Ha en bra kväll!

29 Anonym:

Jaha, har du kollat lite på makeup utbildningar hur länge och så du vill göra det? :P

Hoppas dagen har gått bra med bergravning och allt.

30 Anonym:

Tack!:)

Ja, det ska vi ha!!:)

31 Anonym:

jag ska ut här i sälen :) dudå?

32 Anonym:

Klart du får fråga! Min blogg handlar ju om mitt handikapp så det är helt okej, :) Jag har ett inlägg under kategorin Mitt rörelsehinder, där står det lite mer utförligt, :)



När jag var 2,5 år gammal blev jag förlamad över en natt. Var förlamad i ungefär ett halvår och då kunde jag gå igen, men inte exakt som förut. Jag hade fått ett förkylningsvirus i ryggmärgen och därför blev det så. Men jag kan gå nu, sitter inte i rullstol, men jag har lite svårare att gå än andra.

33 Anonym:

Var det du eller någon annan som läste upp det där från bloggen?

Kommentera här: