Yes

Ja, som ni ser är de lite förändringar här på bloggen!
Tänkte att det kunde vara kul nu när det är sommar och allt är så mycket ljusare =)

Vad som är mindre kul är att jag idag var hos läkaren.. där jag fick ta stickprov i fingret och prov i halsen..
Dessa prov visade en början till halsfluss och jag får därför gå på penicillin i 10 dagar =( mindre kul alltså!
Men men..

Jag vill passa på att påminna er om tävlingen, där jag är med och tävlar om att bli veckans blogg!
Den avslutas imorgon så gå nu in och RÖÖÖÖÖÖSTA på http://cassandraz.blogg.se/2009/june/finalisterna.html. =)

Kommentarer:

1 Anonym:

Bloggen e jätte fin. =)



Sv: Jag har nu. =P

2 Anonym:

Hej, allt bra med dig idag? :) kram <3

3 Anonym:

åh tack sötnos!

4 Anonym:

Sv: Tackar, jag kommer länka dig någon gång under dagen. =)

5 Anonym:

Visst var den snygg ;D

6 Anonym:

Skit snyggg blogg, jag har röstat :)

7 Anonym:

sv: hehe den var grymt bra :D



snygg design du skaffat :p

8 Anonym:

vad fint det blev!

9 Anonym:

Nice blogg du har! allt bra ikväll?

10 Anonym:

det var ås lite!

11 Anonym:

sv: hehe ska se på film ikväll tänkte jag :) själv då?

12 Anonym:

Sv: Oj, förlåt. =O

Men nu är du länkad iallafall. =)

Kommentera här: