spännande!

Idag var "chefen" riktigt snäll och fick mig faktiskt till att bli glad för en gång skull.. Han gav mig nämligen ledigt i morgon, vilket inte känns helt fel! Ska bli så skönt att få sova ut och vara pigg hela helgen =)



På lördag är det dags att klippa och färga håret. =) Spännande!
Har tittat runt lite på internet för tips,
och fastnade för den här hårfärgen:



Vad tycks?

Till den hårfärgen hade jag kanske tänkt mig något Page- liknande? En mjuk sådan!

Det hade jag tyckt varit snyggt men ska självklart prata med hon som ska göra det, och se vad hon säger! Det är ju i allafall bra att veta på ett ungefär hur man vill ha det!

Några andra förslag? =)


Kommentarer:

1 Anonym:

jorå det är helt okej här :) va gör du da?

2 Anonym:

tack :D hoppas du blir bra i håret :D

3 Anonym:

Kul :D kommer nog bli skitsnyggt! visa sen bara =)

4 Anonym:

Helgen är inte planerat förens på söndagmorgon då jag drar till Gotland =) dudå?

5 Anonym:

Hmm men byggmax är ju typ butik jue:)

Eller vaddå typ, det är:P

6 Anonym:

Snygg hårfärg! Spännande, hoppas du blir nöjd hos frisören :)

7 Anonym:

sv: hehe, tack:))1

8 Anonym:

så bra :) jodå, det rullar på :)

9 Anonym:

Ser du mitt stavfel? :O

10 Anonym:

okej ! mysigt :) jag vet inte riktigt än :)men nu, ska jag snart möta upp mamma i centrum ;)

11 Anonym:

sv jag vet inte. själv =)

Kommentera här: