Mobil


Jag har haft ett tiotal mobiler och aldrig haft riktig tur. De har tappats på marken och gått sönder, blivit tvättade i tvättmaskinen, tappats i toalettstolen eller helt enkelt bara varit okända fel!
För ett tag sen skrev jag om en annan mobil som jag fick lämna in 4 gånger innan jag fick välja en annan..
Då valde jag mobilen ovan och som faktiskt funkat kanon bra.. ända till nu!
De började med att jag inte kunde ta emot sms, bara skicka! När jag sedan skulle ladda telefonen började den att pipa och varna för fara och jag fick inte använda telefonen! Idag lämnade jag in den och sitter återigen med lånetelefon.. och det är inte kul! Tydligen är felet ganska känt även bland andra mobiler.. men de ska ta reda på exakta fel. Så nu är det bara till att vänta och hoppas på att det inte är så allvarligt.

Kommentarer:

1 Anonym:

inga problem ! :D vad ska du göra idag :)`?



detsamma, kram!

2 Anonym:

sv haha ja:)

3 Anonym:

Ohh ja, jag trivs på alla mina jobb. Men vill ha fler jobb och fler arbetslivserfarenheter... :)

4 Anonym:

sv är med bbästiis och hannahbästavän <3

5 Anonym:

Sv: Ja, precis bättre lycka nästa gång.

6 Anonym:

sv: hehe de va den!

7 Anonym:

jag har precis hackat lök så jag grinar som fan just nu haha :D nej men det blir tv strax. va händer idag ? :)

8 Anonym:

Hehe jaa tack. Frågan är bara vad det mer ska vara med:P hehe

9 Anonym:

Vem bär den bäst? Rösta på den du tycker i bloggen just nu! :) <3

10 Anonym:

Hej! :)



Jag har nu en tävling där du kan vinna ett smycke set



http://millahoman.blogg.se/2009/july/tavling-smycken-1.html



var gärna med =)

Kram

11 Anonym:

nej men verkligen inte, nu är jag äntligen hemma i stan igen och det känns skönt :) Känns som alla mobil telefoner går sönder!

12 Anonym:

snygg blogg :)

13 Anonym:

tack :D turkiet var så jävla underbart!

14 Anonym:

allt bra? :)

15 Anonym:

allt bra? :)

16 Anonym:

allt bra? :)

17 Anonym:

sv: tack så mkt:)

Kommentera här: