avklarat!

Nu är det skriftliga nationella i svenskan avklarat.. det tog mig 4,5 timme, så nu hoppas jag verkligen på ett bra resultat! men som jag sagt innan så får det bli va det blir.
Jag skrev i allafall om oss människor och vad vi påverkas av.. alltså, vad som får oss att vara den vi är! och jag tycker faktiskt att sånt är ganska intressant.. så det var inte svårt att skriva när man väl kom igång!

Lämnade in min mobil för andra gången idag! Den stängde av sig vid samtal och sms och sen var det lite andra småsaker som inte blev fixade vid första lagningen som jag hoppas att de kanske fixar nu. Fick låna en mobil så jag är ju i allafall inte utan, men den är sjukt jobbig.. och det tar ju cirka 2 veckor innan man får tillbaka sin egna.

Kommentarer:

1 Anonym:

jasså ser man på ;) haha!

Kommentera här: