Järnkoll, javisst!

Har lagt barnen under granen, klapparna i sängen, kakorna är tvättade, golven är bakade, har hängt ut gröten i julkärven, lagt skinkan i frysen, köttbullarna är slängda, satt fjädrarna i riset, har klätt granen med nybakta lussekatter eller var det dem vi skulle haft på lucia? Strunt samma, huvudsaken är att jag har järnkoll på allt. Snart klar och inte ett dugg stressad, trevlig jävla midsommar på dej..// Tomtemor



Ja, nu är allt fixat!! Jag var rätt orolig att jag inte skulle hinna med allt, och framförallt inte hinna köpa julklapparna.. men det gjorde jag ju som sagt =)
Fan så jävla typiskt att all snö smält mer och mer under dagen dock.. vi som fick så mycket snö igår! Det var så jäklans mysigt att gå i stan igår när det snöade som bara den och alla var glada, dock en aning stressade kanske(?) men det var ändå en härlig stämning. Men nehe, den fick man inte behålla allt för länge..
Jag bara hoppas att det kommer snö över natten!! Hoppas hoppas hoppas!!
Det viktigaste är väl ändå att man få umgås med sina nära och kära, men snön gör mycket en sån dag! Håller ni inte med mig?

Jag vill passa på att hälsa er alla som läser en riktigt, riktigt god jul! 


 

Kommentarer:

1 Anonym:

haha det där skämtet fick jag idag XD. Yes midsommarfest ska det bli!



jag vill också ha snö! Nog för att vi har snö så det räcker här nere men mer mer mer! :D



sv; detsamma för sjutton! :D



2 Anonym:

God Jul

Allt bra ?

Kram

3 Anonym:

sv: GOD JUL PÅ DIG SJÄLV :D

detsamma du!

4 Anonym:

ja viss är dom fina :) ja den är super fin :D skönt att du hunnit med allt kram

5 Anonym:

hihihi det smset skickade jag precis till alla mina kära. Hoppas de orkade läsa det :) God jul vännen. Jag mår bättre. Lite glögg botade på det hela.

kramis

6 Anonym:

Tack detsamma :D

Hoppas du får en underbar dag också :)



Kramar

7 Anonym:

SV: okej, :p

har du hittat massa bra julklappar nu då? :)

8 Anonym:

God Jul på dig! =)

9 Anonym:

hälsar din en god jul med! tycker du inte att det har gått fort? eller är det bara jag som längtar mindre och mindre efter julafton?

10 Anonym:

God jul!

Hoppas att din dag blir en massa fin med en massa julmat och en maaaassa julklappar!



Önskar Natalie, Daisy och Stella <3

11 Anonym:

Vill önska dig en riktigt god jul <3

Hoppas du får en bra dag :)

Kram

12 Anonym:

va bra!!

13 Anonym:

Godjul, och gott Nytt år. :D

14 Anonym:

joo man måste ju de, igårkväll åt jag asmkt, och idag sk jag passa på äta lite. men sen e de stopp igen.. :P

15 Anonym:

Tack dsm!:)

16 Anonym:

God jul!:D

17 Anonym:

God Jul i stugan!

Fått något fint i julklapp?

Kram

18 Anonym:

Hallå goding! vad gör du?

19 Anonym:

Svar: Tack så jättemycket :)



KRAM

20 Anonym:

Haha, härlig text S Hoppas du haft en bra jul

21 Anonym:

Haha, kul det där översta. xP



Sv: Okej, va bra. Jodå, det är bra här med. =)

Kommentera här: