Livet är en fest, så enkelt är det!

Ojj, har visst varit lite off här på bloggen.. dock inte kännt för att blogga, så då kan man lika väl strunta i det.
Nu får det bli en liten sammanfattning av dagarna som gått..

Min julafton var helmysig, kanske lite stressig, men det blir väl så när man ska hem till andra. Väl på plats känns det ju bra! Det här året firade jag på 2 olika ställen, så när jag kom hem på kvällen ville jag mer eller mindre spy efter all mat man tryckt i sig. Jo, det är gott med julmat! Men det kan ju kännas lite väl maffigt att äta julbord 2 gånger på en dag, eller?
Vad gäller julklapparna så hade jag inte önskat mig så mycket, men jag är nöjd! Fick bland annat en ny DVD (då jag råkat pajja den andra) faktiskt en väldigt stilig svart och enkel dvd den här gången. Jag fick även presentkort i klädes- och skoaffärer, smink, parfym m.m.

Hur var er julafton? Fick ni vad ni önskat er?

juldagen, blev det party med ett härligt gäng!
Lite surt under en period men det gick över rätt snabbt!
Fick faktiskt med mig kameran också, alltid kul med festbilder ju! Jag hann dock inte ta så mycket bilder då kameran var väldigt urladdad.. typiskt eller hur? Sen hade jag även under kvällen lyckats tappa batterierna från kameran så efter det var det helt kört! Haha men det behövs ju inte alltid så mycket!



Lägger inte upp fler bilder den här gången, vill ni se fler bilder finns de upplagda på facebook. Så det är bara till att klicka er in där såfall! =)

Var ni också ute på juldagen? Är väl lite som en traditon för många!



Kommentarer:

1 Anonym:

sv: det jag tänkte första gången när jag såg din blogg var:

Shit! super fin header, vart har hon gjort den ?



AHAHAH KRAM!

2 Anonym:

sv; tack fast dom e jobbiga att måla ;)

3 Anonym:

härligt:) jo här är det bara bra!



avatar är värd att se! :D

4 Anonym:

va fin blogg!

5 Anonym:

Är du med i tävlingen om jag har den?? kan du tipsa vänner då också?? Kram!

6 Anonym:

TACK så mkt, va snällt=)



Jag vet va du menar me julmaten, det käääänns verkligen som att man ÄTIT altså haha.

7 Anonym:

Min jul var toppen :D

8 Anonym:

låter mysigt!

9 Anonym:

tar det bara lungt, ligger hemma med feber

vad gör du idag då?

kram

10 Anonym:

sv; jo det är rätt jobbigt när det är mycket folk oh allt. men samtidigt lite kul på en gång :)

11 Anonym:

sv: hahaha det låte ju fantastiskt =)

12 Anonym:

tack :D kul att höra!



allt är bra :D hur är det med dig?

13 Anonym:

med mig är det bara bra :D

14 Anonym:

SV: okej, :p

det va verkligen skitsvårt att hitta en klänning som blir perfekt för nyår liksom :o

15 Anonym:

Hehe oja, kan bli lite möe å äta julbord två ggr på en dag ;) Hihi.. hoppas du hade det mys..

Kram!

16 Anonym:

jo jag mår bra hur är det med dig själv :) ? har du haft en bra jul ? fick massa fina paket som du hade önskat dig :P ?

17 Anonym:

aw tack så mycket :-) blev det en bra fest?

kram

18 Anonym:

Jag var så dunderförkyld så juldagen spenderades i soffan!

19 Anonym:

Fick mycket mys i presnter :)

20 Anonym:

Tack! :)



Hänt nått trevligt nu efter julafton? Mycket festande?

21 Anonym:

sV, joo den är varm och gosig! :D fast får rätt stort huvud i den. Men de får man ta. (:

22 Anonym:

va med min tävling i min blogg(gissa kändis)

23 Anonym:

Tack för din fråga, svaren kommer upp i mon kram <3

24 Anonym:

va med min tävling i min blogg(gissa kändis)

25 Anonym:

Jag var faktiskt utanför dörren igår. Fast jag blev lurad. Nedsupen och utlurad.



Det ska fan till att vara sambo med två eremitkräftor.

26 Anonym:

Yes allt är bra:D själv? :)

27 Anonym:

Samma här, har knappt haft tid för bloggen!

Allt är bra , själv? :)

28 Anonym:

Härligt att julen varit bra, min med! Dock längtar jag tillbaka till värmen nu. :D

29 Anonym:

Min julafton var soft, käkade med släkten och delade ut paket! :). Jag fick pengar och målarsaker! precis vad jag ville ha!fick du vad du ville ha? :)



sv; härligt! :) . annars får man göra som jag, ta sig tid att blogga! :) .

30 Anonym:

Sv: heeej där! allt bra?<



Vi är två som har varit off ifrån bloggen, haha

31 Anonym:

åååh vill me å sypa!

32 Anonym:

Ja självklart var man ute på juldagen ;)

33 Anonym:

Nystart av min blogg klockan 14.15 Välkomna in då :)



Vad hittar du på idag då?

Kram

34 Anonym:

sv; åh tack desamma måste jag säga då :)!

Kommentera här: