music



satt i bilen och lyssnade på radion, insåg då hur bra den här låt faktiskt är =) visst?

Kommentarer:

1 Anonym:

Skolan och träning idag. Det är inte långt kvar till studenten nu va? :)

2 Anonym:

Ja, tiden går ju så snabbt också. Ibland undrar man var den tog vägen...

3 Anonym:

Det är bra :D hur ere själv?

4 Anonym:

Det är en sånn låt som blir bättre och bättre för varje gång man lyssnar på den, första gången var den ganska kass liksom ..

5 Anonym:

haha nää jag vet inte riktigt, mina föräldrar tycker om att flytta helt enkelt =) du går i årskurs 3 på sture va? för jag har för mig att jag såg dig idag men va inte rikigt säker :P haha

6 Anonym:

tack så mycket :D



Använder du spotify, i så fall berätta gärna vad du tycker om det :)?

7 Anonym:

Kvinnan med brösten, eller vad var det Mede sa? ;D

8 Anonym:

Ja låten är grym :)

Fin blogg du har förresten! :)



Kolla gärna in min med, o kommentera :)

Kraam<3

9 Anonym:

jaaa jag åker imorn kväll till göteborg och hälsar på min syster o sambo, sen en vän och kanske kusiner! inget märkvärdigt, inget firande!



du då?

10 Anonym:

På valborg blir det nog en liten fest, annars ta det lugnt :) självdå?

11 Anonym:

Det är lite oklart just nuu, det blir fest iaf på någon vänster :) Vad har du för planer?

Kommentera här: